Review: Ulei de Jojoba Mayam, 50 ml

Am terminat uleiul de jojoba acum cateva luni bune si inca ma gandesc la el, m-am gandit astazi ca a venit momentul sa scriu mai multe despre el.

10956843_956407434412025_4612546991671372520_n

Am achizitionat acest ulei in vara cand am dat ultima comanda mai mare pe Elemental.eu, fara sa stiu prea multe despre el am inceput sa-l folosesc in mastile pentru ten si pentru par. Cu timpul am inceput sa ma documentez si sa aflu ca „aurul desertului” cum mai este denumit, nu este chiar un ulei oarecare (produsul este foarte bine tolerat de piele pentru ca este asemanator cu sebumul din corpul uman), iar pentru tenul meu gras/ predispus la acnee este chiar cel mai potrivit ulei.

      Beneficii:

  • hidrateaza cuticulele unghiilor
  • previne aparitia ridurilor
  • mentine elasticitatea pielii
  • perfect pentru zona sensibila a ochilor
  • hranirea scalpului si a firului de par
  • hidratarea parului casant, despicat si uscat
  • protejeaza pielea de deshidratare
  • echilibreaza secretia de sebum
  • vitaminizant pentru piele si par
  • cele mai multe dintre bacterii, inclusiv stafilococul auriu si ciuperca candida albicans, nu se pot reproduce si mor atunci cand vin in contact cu uleiul de jojoba.

Imi place ca atunci cand cumpar un ulei nou sa il folosesc intens pana se termina pentru a-mi forma o parere solida despre produs. Uleiul acesta chiar mi-a placut, l-am folosit 2 luni in fiecare zi, fara sa exagerez cand spun asta.

Avand parul uscat pe lungime am optat sa il aplic imediat dupa ce spalam parul, pentru un plus de hidratare. Parul incepuse sa fie matasos si hidratat, iar varfurile nu se mai despicau cum o faceau pana in momentul respectiv (inainte sa folosesc uleiul il tundeam in fiecare luna, dupa utilizarea uleiului timp de 4 luni nu am atins foarfeca de par).

L-am testat si ca demachiant, dar cred ca la partea asta se descurca mai bine Uleiul de cocos, imi pare mai delicat si indeparteaza machiajul mai repede. In mastile de par l-am folosit alaturi de uleiul de ricin si cel de rozmarin, iar cand preparam masti pentru fata imi placea sa-l amestec cu argila si ulei de struguri.

Ce nu mi-a placut a fost sticluta, care nu era prevazuta cu o pompita pentru dozarea cantitatii, iar sticluta a ajuns sa fie plina de ulei. Trecem peste!

PRET: 12,50 lei

CANTITATE: 50ml

LOCATIE: Magazinul online Elemental.eu sau farmacii/magazine naturiste

  • Lista intreaga de beneficii si recomandari o gasiti pe site-ul celor de la Elemental (Mayam)

 

Un gând despre &8222;Review: Ulei de Jojoba Mayam, 50 ml&8221;

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3