Review: Ulei de Macadamia Mayam, 100 ml

Uleiul de macadamia nu este foarte cunoscut si recunosc ca nici eu nu stiam prea multe despre beneficiile lui pana nu l-am adaugat in „cos” si a venit cu restul uleiurilor comandate.

Beneficiile uleiului de macadamia (presat la rece):

  • restructurant, ajuta la cicatrizarea ranilor
  • reduce roseata si iritatiile
  • regenerarea tesuturilor
  • hranitor si emolient pentru piele
  • contribuie la buna funcţionare a barierei hidro-lipidice a pielii
  • nu lasa pelicula grasa

Dupa cum vedem din beneficiile enumerate mai sus, acest ulei pune accentul pe regenerarea pielii si vindecarea iritatiilor/ranilor aparute din diverse motive.

Eu personal tin uleiurile in frigider dupa ce sunt desfacute pentru a-si pastra proprietatile, iar acest ulei avea tendinta de a se intari, imi era greu sa il folosesc pe ten in fiecare seara asa ca am renuntat. Datorita capacitatii de a lupta impotriva iritatiilor am ales sa il folosesc pe picioare/maini dupa epilare si pot spune ca nu am avut parte de roseata sau mancarimi, lucruri care erau inevitabile inainte sa-l folosesc. L-am mai folosit in masti pentru par impreuna cu uleiul de cocos, fac echipa buna impreuna si pot spune ca am scapat de matreata.

Ofer o bila alba acestui produs si cred ca merita incercat, mai ales de persoanele care se confrunta cu diverse probleme ale pielii.

PRET: 9 lei

CANTITATE: 100ml

LOCATIE: Magazinul Elemental.eu sau farmacii/magazine naturiste.

Nota: Vreau sa va atrag atentia cu privire la uleiurile gasite pe piata, aveti mare grija de unde cumparati aceste uleiuri (mediul in care sunt tinute – prea mult soare, prea mult frig, umezeala) cat si la firma producatoare.  Multe uleiuri isi pierd proprietarile prin depozitarea necorespunzatoare sau rafinare, astfel riscam sa cumparam un produs care nu aduce niciun aport nutritiv pielii/parului, iar prin rafinare clar acele produse nu sunt in concordanta cu standardul ECOCERT (nu sunt certificate).

 

2 gânduri despre &8222;Review: Ulei de Macadamia Mayam, 100 ml&8221;

  1. Pingback: Review: Ulei de broccoli (Mayam) | Ai grija de Tine

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

