Review: Crema de fata pentru ten gras/mixt Green Pharmacy cu ceai verde | Efect matifiant

In aceste zile timpul meu a fost destul de limitat, dar se pare ca, chiar si asa nu am ratat ofertele de pe site-urile mele preferate si am apucat sa imi comand cu noaptea-n cap ce-i drept o crema pe care mi-o doream de multa vreme. 

Aceasta este de la firma Green Pharmacy si este speciala pentru tenul gras/mixt, promite un efect matifiant chiar si pentru cele mai grase zone, respectiv zona T, nas sau barbie, este potrivita tenurilor problematice, unde acneea isi face de cap (acum aflu, chiar am vazut o ameliorare in acest sens si nu stiam care este cauza), porii sunt dilatati iar tenul este gras. Cum vara bate la usa, nu puteam gasi o crema mai perfecta, nu ca nu ar exista alta, dar cand pata este pusa pe un anumit produs, greu o scot!

Imi place:

Intra rapid in piele;
Nu contine parabeni;
Nu se simte grasa pe ten, tenul ramane fin, foarte fin;
Nu mi-a provocat iritatii ba chiar mi-a ameliorat semnele de pe fata;
Am probleme cu porii dilatati de ceva timp si intr-adevar dupa ce utilizez aceasta crema sunt mult mai mici;
Cantitate este generoasa, pot spune ca imi ajunge lejer 3 luni aceasta crema, in conditiile in care o folosesc doar dimineata;
Machiajul rezista mai mult, iar zona T chiar si dupa 5-6 ore nu mai „luceste”;

Nu stiu daca este un minus sau nu, dar prima data mirosul mi-a parut foarte chimic, parca mirosea a plante, parca nu, totusi era ceva ce nu imi placea. Acest aspect m-a facut sa ma  uit imediat pe ingrediente pentru a fi singura ca nu gasesc bazaconii. Cu mirosul m-am obisnuit pana la urma, daaar.. pe cat de buna este cu tot ce face, din cauza mirosului este posibil sa nu doresc sa o mai achizitionez pe viitor.

Cantitate: 150 ml;

Pret: 15.50 lei;

Locatie: Vegis.ro

 

 

 

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

