Uleiul de masline extravirgin baut dimineata si beneficiile lui | Testul meu

Cand vine vorba despre sanatate, slabire sau detox, toata lumea este priceputa la sfaturi, asa este bine, asa este rau, insa nu prea am auzit sa se si testeze efectele acestor „sfaturi”. De mult timp aud tot felul de tructuri minune, de la bautul apei cu lamaie dimineata pe stomacul gol (am baut inainte sa aud de acest lucru, doar pentru simplul fapt ca mie imi place apa cu lamaie, m-am ales cu o durere de stomac crunta si stat 4 zile la pat), pana la supele de varza care te fac sa slabesti 10 kg pe luna (total nesatos). De curand am auzit de detoxifierea pe baza de ulei de masline, luat pe stomacul gol dimineata. Probabil cand veti auzi acest lucru, veti spune: Nu ma ingras? Este ulei! Ei bine eu m-am pus pe testat si iata ce iesit.

Majoritatea persoanelor cred ca uleiul de floarea soarelui, de masline, de rapita etc., se foloseste exclusiv pentru gatit. Dar nu, orice ulei presat la rece, nerafinat, poate oferi organismului tau nutrienti in stare pura, de care are nevoie pentru o buna functionare.

Uleiul de masline mai este considerat sucul natural al maslinelor, care pastreaza gustul, aroma, vitaminele si proprietatile curative ale acestora. Contine 4 tipuri de antioxidanti, care contribuie la neutralizarea radicalilor liberi ce determina imbatranirea pielii, este o sursa bogata de grasimi mononesaturate si antioxidanti foarte puternici, precum: carotenoizi si clofila. Mai contine: Fier, Omega 3, Omega 6, Vitamina K, Vitamina E.

 

Această prezentare necesită JavaScript.

Daca este consumat cu regularitate, acesta promite sa:

Reduca greutatea corporala, inhiband pofta de mancare;

Hraneasca firul de par, parul devenind mai lucios; astfel il tratam din interior spre exterior si rezultatele sunt de durata;

Inhibe dezvoltarea celulelor canceroase de la nivelul plamanilor, colonului sau pielii;

Previna oxidarea lipoproteinelor, prevenind formarea cheagurilor in vasele sangvine, ajuta buna functionare a inimii;

Intareasca dantura si oasele, prevenind aparitia cariilor;

Intinereste pielea si ii ofera un luciu natural (recomand uleiul de masline aplicat pe ten si corp seara pentru a avea timp sa actioneze, iar dimineata a se bea o lingurita de ulei);

Regleze nivelului de zahar din sange (glicemia) si ajuta la scaderea  trigliceridelor; Ideal pentru diabetici;

Are actiune laxativa, acesta trateaza constipatia ocaziala sau cronica, regleaza digestia si reduce secretia de acid gastric; Are efect de lubrifiere, astfel regleaza si faciliteaza eliminarea scaunului;

Cum il folosesc eu:

De aproximativ 3 saptamani folosesc doar ulei de masline in mancare, pe ten si corp, iar de curand am inceput sa iau si o lingurita de ulei pe stomacul gol dimineata. Vreau sa fac acest lucru pentru sistemul meu digestiv, care de mult timp imi da batai de cap si de ce nu, pentru a testa daca aceasta metoda de a lua o lingurita de ulei dimineata este buna de luat in seama.

Dupa o saptamana de cand il utilizez pe cale interna am observat o ameliorare importanta si de bagat in seama la nivelul sistemului digestiv, iar parul este muuult mai lucios si fin, pielea are o tenta lucioasa si este mai hidratata (dar probabil este si din cauza faptului ca am inlocuit cremele cu uleiul de masline si astfel isi face efectul mai bine). Ma simt mult mai plina de energie, iar raul de dimineata cu care ma confruntam de ceva timp a disparut (sper sa nu ma bucur prea repede si sa-mi revina).

In privinta kilogramelor dupa o saptamana, tabelul arata asa :

Prima saptamana: Joi 25.05 – 57.3 kg; Vineri 26.05 – 57.1 kg; Sambata 27.05 – 56.9 kg; Duminica 28.05 – 57.2 kg; Luni 29.05 – 57.3 kg; Marti 30.05 – 57.2 kg; Miercuri 31.05 – 57.2 kg.

Update 1: Saptamana numarul doi nu a venit cu schimbari, astfel greutatea mea s-a mentinut la 57.2 kg (a fost aceeasi in fiecare zi) incepand de Joi 1.06 pana Joi 08.06.

Revin cu un UPDATE pentru restul saptamanilor. Am de gand sa mai iau timp de 2 saptamani, sa vedem ce rezultate mai apar intre timp.

P.s. Nu am luat acest ulei pentru a slabi, dar pentru ca am gasit destule articole in care se scrie ca uleiul de masline slabeste (inhiba pofta de mancare) am vrut sa vad daca este adevarat. Se pare ca momentan nu are niciun efect asupra greutatii, cel putin in cazul meu.


Doua articole interesante despre cum am mai folosit eu uleiul de masline gasiti aici: CELE MAI UTILE 8 SFATURI SI TRUCURI PENTRU UTILIZAREA ULEIULUI DE MASLINE PRESAT LA RECE | INGRIJIRE PERSONALA SI CASA ;  ULEI DE MASLINE AROMATIZAT CU ROZMARIN | PREPARAT ACASA

 

 

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

