Reteta rapida: Sirop din muguri de brad/pin | Homemade

In acest concediu prelungit voi merge la padure in zona Rucar, sa adun ghici ce? Nu mure, nu! Muguri de brad/pin, inca micuti si ideali pentru sirop. In prezent am doua borcanele cu sirop, unul de brad si unul de pin (cel de pin este putin mai deschis), dar pana vine iarna sunt sigura ca nu vor mai rezista (pentru ca le vom devora), asa ca niciodata nu strica cateva provizii in plus.

Continuă lectura

Uleiul de masline extravirgin baut dimineata si beneficiile lui | Testul meu

Cand vine vorba despre sanatate, slabire sau detox, toata lumea este priceputa la sfaturi, asa este bine, asa este rau, insa nu prea am auzit sa se si testeze efectele acestor „sfaturi”. De mult timp aud tot felul de tructuri minune, de la bautul apei cu lamaie dimineata pe stomacul gol (am baut inainte sa aud de acest lucru, doar pentru simplul fapt ca mie imi place apa cu lamaie, m-am ales cu o durere de stomac crunta si stat 4 zile la pat), pana la supele de varza care te fac sa slabesti 10 kg pe luna (total nesatos). De curand am auzit de detoxifierea pe baza de ulei de masline, luat pe stomacul gol dimineata. Probabil cand veti auzi acest lucru, veti spune: Nu ma ingras? Este ulei! Ei bine eu m-am pus pe testat si iata ce iesit. Continuă lectura