Review: Masca de par Kallos cu keratina si proteina din lapte | Pentru par uscat, despicat si tratat chimic

Cel mai des imi place sa folosesc masti pentru par, imi pare ca hranesc parul mai bine si ii ofera acea stralucire de durata, fata de balsamurile de par obisnuite. O masca care merita toata atentia este aceasta de la Kallos ce contine keratina si proteina din lapte, si care promite sa ofere efect de regenerare intens, sa reconstruiasca structura naturala a parului si sa umple stratul deteriorat al acestuia.

De cele mai multe ori o aplic putin diferit fata de cum se aplica ea in mod normal (dupa spalarea parului). Inainte de a spala parul, o aplic pe toata lungime parului (evit radacinile) si astept 20-30 minute, imi pare ca efectul dureaza pana la urmatoarea spalare, astfel nu mai stau cu grija timpului, care se scurge foarte greu la dus in timp ce astept sa treaca cele 15-20 minute, pentru ca 5 minute cum spun ei, nu imi par suficiente pentru a hrani parul in profunzime.

Ingrediente: apa, alcool cetearilic, clorura de cetrimoniu, acid citric, propilen glicol, proteina de lapte hidrolizat, keratina hidrolizata, ciclopentasiloxan, dimethiconol, parfum, alcool benzilic, metilclorizotiazolinona, metilizotiazolinona.

Imi place:

Mirosul (nu este un miros puternic dar nici foarte subtil, acesta se pastreaza si 2 zile pe par);
Firul de par capata un luciu natural si astfel este foarte fin la atingere;
Raportul calitate/pret;

Nu imi place:

Singurul lucru care imi da batai de cap, dar doar atunci cand aplic masca in dus, este ambalajul. Mereu trebuie sa ramana intins produsul pe el, abia reusesc sa infiletez capatul si sa il spal dupa. O pompita ar fi fost mai practica, dar nu ma plang (foarte tare) :)).

Produsele Kallos sunt ieftine si BUNEEE, de cele mai multe ori le pot compara cu usurinta in ceea ce priveste calitatea cu produse foarte scumpe, iar acest lucru este un motiv in plus pentru a continua sa le achizionezi. Urmatorul produs pe care am de gand sa-l achizionez de la ei, este masca cu omega 6 si ulei de macadamia, imi spuna foarte interesant :).

Pret: 5.70 lei (depinde de magazin);

Cantitate: 275 ml;

Locatie: Auchan.

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

