Review: Masca pentru curatarea porilor Earth Kiss | Argila Rhassoul, extract de caise si argan

Nu stiu daca stiti, dar imi plac la nebunie mastile faciale, fie ele preparate in casa sau cumparate, iar cand au aparut mastile Garnier, cele sheet-type (Moisture + Freshness,  Moisture + Comfort si Moisture + Aqua Bomb am dat fuga in magazin pentru a le testa. Surpriza mi-a fost cand am citit ingredientele, la mine tot ce inseamna metylparaben, propylparaben nu are ce cauta pe fata. Am fost asa dezamagita inca m-am dus la standul cu masti pentru baieti si eram gata gata sa imi achizitionez o masca de acolo, unde apropo, mastile pentru baieti sunt mult mai curate in ingrediente. Am renuntat!

Acum o luna m-am repezit in Auchan pentru achizionarea diverselor produse pentru casa, iar cand am trecut pe langa standul cu masti faciale, m-a apucat iar frenezia. :)) Spre surprinderea mea am gasit multe tipuri de masti faciale de la firma Earth Kiss, straina pentru mine pana in acel moment. Ingredientele m-au facut sa o aleg pe cea speciala pentru curatarea porilor.

„Energizata cu 85 de micronutrienti gasiti in Shiljit, aceasta reteta reconfortanta este imbogatita cu extract de caise, argila Rhassoul si coaja de argan, pentru a elimina impuritatile si a va revitaliza tenul.”

Indicatii de utilizare: Curatati-va fata, aplicati masca si relaxati-va pentru 15-20 de minute. Apoi clatiti cu apa.

Imi place:

Mirosul natural;
Textura placuta (are in compozitie coaja de argan, iar dupa ce masca a stat 20 de minute pe ten, cu putina apa pe palme poti incepe sa masezi tenul, pentru un gomaj excelent);
Faptul ca se indeparteaza usor este un plus pentru mine (mastile ce contin argila mereu mi-au dat batai de cap);
Ingrediente extrase din uleiuri esentiale;

Ce imi place cel mai mult la aceasta masca este ca dupa cele 20 de minute cat a stat pe fata, punctele negre de pe nas sunt pur si simplu scoase afara, iar acea zona ramane foarte grasa (sub forta de puncte de grasime).

Mi-a placut si sunt dispusa sa testez toate mastile din gama lor, sa vedem care dintre ele castiga locul 1 in topul preferintelor mele.

Pret: 6 lei ;

Cantitate: 17 g;

Locatie: Auchan.

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

