Review: Sampon professional Quattro Power Energy | Sampon tratament pentru caderea parului | Fara parabeni

Am primit un sampon din Italia in luna Noiembrie, pe care abia am reusit sa-l termin acum, in luna Mai. Am reusit sa imi fac o parere clara pe care o impartasesc si cu voi. Nu imi este cunoscuta marca, dar am inteles ca in Italia este un sampon bun, tratament pentru caderea parului, asa ca am trecut pe testat imediat. Am probleme cu caderea parului de cand ma stiu, sincer nu cred ca voi scapa de aceasta problema niciodata, pentru ca asa este el, parul meu …

In general utilizez sampoanele tip tratament o singura data pe saptamana impreuna cu balsamul de par, iar a doua oara cand ma spal in acea saptamana folosesc un sampon normal impreuna cu masca tratament pentru par, de aceea probabil mi-a ajuns si atat de mult timp.

Ce-i drept cand am vazut ca se termina am fost putin panicata :)), este un sampon de care te indragostesti de la prima utilizare. Este ideal pentru parul gras, da volum iar parul devine brusc foarteee sanatos si stralucitor (stati linistite, efectul dureaza atat cat este folosit samponul, dupa ce s-a terminat, s-a cam dus incantarea).

Imi place:

Face spuma multa;
Miroase a proaspat dar nu se mentine mirosul pe par;
Curata foarte bine parul (scartaie in timp ce il clatesti);
Nu incarca parul;
Mi-a stopat caderea parului, dar nu semnificativ;

Am stat si m-am tot gandit, iar daca ar fi un lucru care nu imi place la el este acela ca are pretul destul de maricel, in jur de 9-10 euro.

Per total este un sampon BUN. In schimb, nu l-as recumpara, probabil as avea aceleasi rezultat si cu un sampon de la noi, mult mai ieftin.

Pret: 9 – 10 euro;
Cantitate: 300 ml;

 

 

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

