Review: Sampon uscat Frottee’ Swiss O-Par Flowers | Lovely and Flirty

Luna aceasta am avut si eu o saptamana liberrrr dupa mult timp, asa ca am facut repede planurile si am plecat la drum (drumuri mai bine zis). Dupa ce am pregatit eu micile bagaje mi-am dat seama ca am nevoie de un sampon uscat, gen URGENT :)). Parul meu este atat de gras, incat a doua zi dupa ce ma spal, arata ca si cand nu a mai fost spalat de 3-4 zile, iar in locul unde urma sa merg nu aveam acces la apa cand avea chef parul meu „sa faca baie”, asa ca un sampon uscat ma scoatea din belea.Ajunsa in DM, da-i si alege din gama variata de sampoane uscate. Mi-a atras atentia samponul uscat Frottee’ varianta pe albastru, pentru volum, dar m-am gandit ca o sa ma inece mirosul lui, avand mirosul acela clasic de pudra. Imediat langa l-am vazut pe el, minunatul sampon uscat, tot din gama lor, dar cu miros de flori. O MINUNATIE!

Mod de utilizare:

1. Periati bine parul;
2. Agitati flaconul si pulverizati de la o distanta de circa 20 cm;
3. Asteptati cateva minute ( cat va faceti machiajul etc.), iar apoi periati parul foarte bine si coafati-l dupa bunul plac. In caz ca raman resturi albe de produs pe par, utilizati uscatorul de par si periati bine parul.

Imi place:

Nu ma ineaca mirosul cum pateam de la restul sampoanelor uscate;
Miros floral (nu miroase a pudra de talc);
Mirosul se mentine pe par chiar si 2 zile;
Nu incarca parul, parul ramane curat si cu volum;
Nu ramane alb pe par (daca este aplicat corect);

Nu cred ca exista ceva sa nu imi placa, mirosul, textura parului dupa ce ma dau cu el si faptul ca nu ma ineaca il fac sa fie samponul uscat perfect dupa Batiste (pana ma indragostesc de altul :)) ). Este un sampon decent, isi merita banii si cred ca va v-a incanta si pe voi mirosul si treaba pe care o face.

Cantitate: 200 ml

Locatie: DM

Pret: 9 lei

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

