Review: Sampon Herbosophy cu extract de ceai verde (pentru par vopsit)

Nu stiu daca va sunt cunoscute produsele Herbosophy, dar eu am dat peste ele acum  4 luni, cand am achizitionat din impuls un sampon cu extract verde pentru par vopsit si un gel de dus. Erau la oferta, iar modul in care erau prezentate dadea impresia unor produse „extra-super-miraculoase”, pe care normal, trebuia sa le am. 

Samponul promite sa redea echilibrul, sanatatea si frumusetea naturala a parului. Se lauda cu 96 % ingrediente naturale si extracte din plante si este special creat pentru parul vopsit, lipsit de vitalitate. Nu contine silicon, parabeni, SLS sau uleiuri minerale.

Ingredientele principale sunt : Ceaiul verde alaturi de glucide, uleiuri volatile si teina, proteine din matase + vitaminele B, C si P.

Mod de folosire: Se aplica pe parul umed, se maseaza usor, iar apor se clateste cu apa din abundenta.

IMI PLACE:

Mirosul proaspat de iarba/plante/ceai verde;

NU IMI PLACE:

Este necesara o canitate foarte mare de produs pentru a simti parul curatat;
Este prea lichid;
Parul se ingrasa foarte repede (de multe ori chiar a doua zi);
Mirosul nu se mentine pe par;
Nu hidrateaza parul;
Dupa ce imi uscam parul, de cele mai multe ori acesta devenea sarmos pe lungime;

Sunt multe lucruri care pentru mine il fac un sampon slab, in ciuda faptului ca are atatea ingrediente naturale nu m-a convins sa il recumpar. Ma bucur ca am avut ocazia sa dau de el in perioada cand era la oferta si am reusit sa imi fac o parere, pentru ca sincer, nu isi merita pretul intreg .

PRET OFERTA: 9 lei;

PRET NORMAL: 17.49 lei;

LOCATIE: farmacia SENSIBLU;

CANTITATE: 250 ml.

 

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

