Reteta rapida: Cel mai sanatos Wrap pentru tine si familia ta

Atunci cand esti in panica de idei, iar timpul nu iti prea permite sa gatesti, tot ce iti doresti este sa existe cineva care sa bata la usa si sa iti livreze gustarea dorita. Dar cum acest lucru nu este posibil de fiecare data, eu va arat astazi o reteta foarte rapida de wrap pe care il puteti pregati in orice moment al zilei, acasa sau la birou.

INGREDIENTE NECESARE:

4 tortillas/wraps (exista pe piata diverse sortimente cu seminte, ierburi sau simple);

1 avocado;

50 g fasole rosie (eu am luat-o la conserva);

200 g piept de pui;

Varza rosie sau alba;

Hrean ras la borcan (daca va place);

Sos de usturoi;

Optional puteti adauga si cartofi prajiti (eu nu am adaugat pentru ca nu imi plac in mod special).

Ingredientele necesare sunt sarace in calorii, sanatoase si usor de gasit in orice magazin. 

Mod de preparare: Puiul l-am calit la foc mic impreuna cu oregano, busuioc, boia de ardei si piper + ulei de masline, pana a prins o culoare aurie. Intre timp am taiat avocado cubulete, varza am dat-o prin razatoare si fasolea rosie am spalat-o bine in 2 ape.

La final am montat cu mare graba wrap-ul si l-am savurat fara sa respir prea mult :D. 

 Pofta buna!

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

