Review: Sapun dermatologic A-Derma (fara sapun), ten sensibil

Acest sapun a ajuns la mine fara sa vreau, in timp ce cautam un sapun lichid care sa nu contina sapun (pentru unchiul meu). Fix in acea zi farmacia vindea produsele la geam, fara sa imi mai arate produsul, farmacista l-a impachetat frumos in punguta iar cand am ajuns acasa, surpriza! Sapunul lichid se transformase in sapun solid. 🙂 

img_2307

Pentru ca avem nevoie de un sapun pentru fata, l-am pastrat pentru mine si am inceput sa il folosesc dimineata si seara in mod regulat.

Sapunul dermatologic A-derma Ducray este recomandata pentru curatarea zilnica a fetei si a corpului intregii familii. Ducray A-derma sapun dermatologic are o mare putere de curatare datorita ingredientelor sale active, recomandate in ingrijirea pielii sensibile. 100% fara sapun, cu ovaz Rhealba de la A-derma, sapunul dermatologic A-derma Ducray  este perfect tolerat chiar si de cea mai sensibila piele, avand un PH adaptata pielii care se irita foarte repede. Aderma sapun dermatologic este indicat in uscaciunea severa a pielii si nu aduce dezavantajele sapunurilor normale.

img_2308

Mod de utilizare:

Il folosesc in special dupa ritualual de demachiere, pentru a inlatura urmele de impuritati/apa micelara sau lotiune tonica ramase pe ten. Imi place ca desi am tenul gras, functioneaza foarte bine, nu il usuca dar nici nu il scapa de sub control, astfel nu risc ca a doua zi sa ma trezesc cu ” ulei” pe fata cum patesc de la alte sapunuri/creme.

Imi place:

Tenul ramane fin/neted;
Reducere roseata;
Nu ingrasa tenul;
Miros subtil;

Pret: 25 lei;

Locatie: Farmacia Dona ( orice farmacie, plafar)

Cantitate: 100 gr.

 

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

