Piure de cocos Bio DM, 250 ml

In urma cu o saptamana am dat o tura prin Dm pentru a cauta ulei de cocos pentru mama mea, in cea mai mare graba am luat un borcan din raft, am ajuns acasa si am constatat ca in borcanel se afla PIURE de cocos.

Pe eticheta nu sunt foarte multe detalii despre el, cum ar fi… ce sa fac cu el (!!!?), dar se pare ca este ideal pentru gatit, atat pentru preparatele pregatite la cuptor sau pe aragaz, cat si cele crude (cocktail-uri, fresh-uri, ceaiuri, sucuri, smoothieuri, etc.).

Dupa cum stim cocosul este un excelent izvor de vitamine atat vara cat si in timpul iernii , asa ca m-am pus pe testat retete.

Reteta 1:

L-am folosit mai ales dimineata cu ovaz si lapte, iar gustul este unul de orez cu lapte (intensifica foarte tare gustul laptelui, chiar daca laptele are 1.5 % grasime, ai impresia ca are peste 4% grasime). Imi place mult combinatia, mai ales ca nu este necesar adosul de zahar.

img_0401

Reteta 2:

Dupa cum stiti, atunci cand fac clatite (sau diverse prajituri), adaug 2-3 lingurite de ulei de cocos pentru a evita zaharul, piureul de cocos a mers la fel de bine, intensificand intr-un mod placut gustul.

Reteta 3:

Atunci cand nu am timp sa-mi pregatesc micul dejun, imi pregatesc rapid un smoothie dintr-o banana + 250 ml lapte, le mixez bine si gata micul dejun. De data aceasta am adaugat si piure de cocos, textura nu se schimba insa gustul este ca”un plus de savoare exotica„.

Reteta 4:

Cand timpul chiar nu imi permite sa intru in bucatarie, gustarea cu piure de cocos este foarte simpla de pregatit. Intindem pur si simplu piureul pe paine, iar rezultatul este unul deliciossss! 🙂

Imi place mult si ma bucur ca am „incurcat borcanele„, in felul acesta am avut ocazia sa gust si din savoarea piureului de cocos.

Pret: 14 lei

Cantitate: 250 ml

Locatie: DM

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

