REVIEW: Sampon medicinal TIS, 100 ml

Cauti un sampon antimicrobian si antiseboreic, care sa te ajute sa scapi de matreata sau psoriazis? Ei bine, pentru mine samponul medicinal TIS, a fost scaparea.IMG_9393

Introducere firma TIS:

Despre firma TIS sunt multe de spus, eu o sa va spun pe scurt ca este o firma romaneasca cu produse foarte misto, ieftine, care isi fac treaba imediat (cel putin in cazul meu).

„Produsele cosmetice si dermato-cosmetice, formulate in cadrul laboratoarelor TIS Farmaceutic, contin principii active din plante autohtone provenite din flora spontana si din culturi proprii, fiind supuse în permanenta unui proces amplu de dezvoltare si îmbunătatire.”

Produsul destinat pentru:

Indepartarea cojilor formate la nivelul scalpului si a mirosului neplacut, specifice unor afectiuni ale pielii capului (dermatite seboreice, matreata).
Componentele active sunt incorporate intr-o baza de curatare care asigura efectul optim si calitatea de spalare.
Prin actiunea sinergica a componentelor se obtine o scadere a secretiei de sebuum la nivelul glandelor sebacee, eliberandu-se astfel orificiile secretorii. Astfel se reduce si apoi se stopeaza formarea matretii.

Ingrediente: Principii active: rezorcina, acid salicilic, alantoina, mentol, extracte naturale (salvie, menta).

Rezorcina este un compus keratolitic si antiseptic.
Acidul salicilic este antiseptic, antimicotic; are actiune keratoplastica locala; este utilizat pentru curatarea leziunilor scuamoase ale pielii.
Alantoina stimuleaza regenerarea celulelor, prezinta actiune keratolitica si calmeaza iritatiile.

Utilizare:

Se aplica pe parul umed, se maseaza bine pielea capului timp de 5 min; apoi se clateste cu apa calda din abundenta. Produsul se foloseste de 1-2 ori pe saptamana pana la disparitia afectiunii, dar nu mai mult de 30 de zile.
Se recomanda, apoi, spalarea parului, timp de 2 saptamani, cu sampon medicinal de intretinere.

Imi place:

Spuma abundenta si imediata;
Miros subtil de plante;
Lasa parul curat;
Pretul foarte mic;
Produsul este calitativ;

La inceput am fost sceptica, nu m-am gandit ca un produs la 5 lei ma poate scapa atat de repede de o problema cu care ma confruntam de cateva luni bune. In prima saptamana am zis: ” da, nu isi face treaba”, in a doua saptamana rezultatele erau deja vizibile, dar parca tot nu ma multumeau, iar in a treia saptamana, problema era rezolvata. 🙂

Desi ei spun ca tratamentul cu acest sampon trebuie urmat timp de 1 luna, in cazul meu si-a facut treaba in 3 saptamani, iar de atunci am revenit la samponul pe care il foloseam inainte, la 2 saptamani le mai alternez. Ma gandesc serios sa incep sa folosesc sampoanele lor, avand in vedere ca majoritatea ingredientelor sunt naturale <3.

Sunt fanul produselor TIS de cand am descoperit crema cu arnica (pentru durerile de spate), crema pentru protectie solara si crema cu tataneasa, dar acest sampon a fost produsul care m-a convins ca toate produsele lor isi merita fiecare banut (chiar mai mult)!!

Update 25.02.2017: Samponul acesta se mentine in topul preferintelor chiar si acum, dupa 8 luni de zile. Il recomand in continuare si ii voi ramane fidela :).

Pret: 5 lei

Locatie: Farmacia TEI (in farmaciile fizice eu nu l-am gasit, asa ca l-am comandat online)

Cantitate: 100 ml (desi pare putin, ajunge pana la terminarea tratamentului)

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

