Reteta rapida: Dimineti cu ‘Smoothie si Fibre’

Din lipsa de timp, micul meu dejun a fost un smoothie, cum imi place mie sa ii spun, un „smoothie fibros„. Poate ingredientele va vor parea dubioase, dar gustul este neasteptat de delicios :).

FullSizeRender (3)

Ingrediente:

1 Banana;
2 Linguri mari Ovaz (special pentru fier, se inmoaie mai repede fata de cel normal);
2 lingurite tarate psyllium;
1 lingurita ulei de cocos;
3 cani lapte;

Decojim banana si o punem in blender, adaugam si ovazul + taratele psyllium + uleiul de cocos si blenduim ingredientele foarte bine.

IMG_8077

Nota: Dupa acest „mic-dejun” beti un pahar mare de apa, taratele psyllium au tendinta de a-si mari volumul (absorb de 10 ori greutatea lor in apa), pentru a fi ajutate, au nevoie de mult lichid pentru a nu va cauza probleme.

Cum arata micul vostru dejun intr-o zi cand nu aveti timp? Astept idei 😀

Anunțuri

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s