Review: Campania #BuzzSilan

Silan Soft & Oils a ajuns si la mine datorita BuzzStore <3.  Am primit kit-ul acasa (gratuit) prin curier si tot ce am facut a fost sa incep sa testez produsul, chiar daca nu aveam in plan sa spal rufe astazi.

BUZZStore-Silan-Slide-Site-895x313-4

Coletul contine:

Un balsam de rufe Silan Soft&Oils Gold 1.5L (pentru 50 de spalari);
10 mostre balsam de rufe Silan Soft&Oils pentru prieteni/ cititori blog;
10 brosuri informative pentru prieteni;
Un cadou Silan Soft&Oils;
Un ghid de BuzzStore;

Tin sa mentionez ca voi fi cat mai obiectiva si nu am sa laud produsul daca nu este cazul, pentru ca fiecare dintre noi doreste o parere sincera despre un produs inainte sa il cumpere, astfel sper sa va ajut si nu sa va incurc.

Recunosc ca nu folosesc balsam de rufe la fiecare spalare, ba chiar de multe ori in loc de balsam de rufe folosesc diverse uleiuri esentiale, pot spune ca aceasta campanie este o provocare pentru mine si sper sa pot testa produsul pana la finalul lunii fara probleme(va tin la curent, 220 V :p)

Nu imi plac mirosurile foarte dulci sau daca imi plac, dupa ce folosesc produsul de cateva ori ma plictisesc si simt nevoia sa incerc altceva.

Pe mine mirosul balsamului ma duce cu gandul la aroma de vanilie+ miere, iar acesta este un mare plus (din punctul meu de vedere), pentru ca imi place vanilia foarte mult si o folosesc destul de des si in diverse preparate culinare.

Balsamul promite un miros de durata si rufe curate, fara pete. Am spalat covoare si nu orice fel de covoare, albe cu franjuri. Mirosul? Demential! In casa miroase de cateva ore a vanilie, masina a ramas cu un miros proaspat si „vanilos”, iar eu nu ma mai satur sa ma plimb pe langa covoare .

Acum imi place, promit sa il testez toata luna si sa revin cu update-uri pentru a va face o parere mai clara asupra produsului. Voi decideti daca merita cumparat sau nu!

P.s.: 7 mostre Silan vreau sa ajunga la 7 fete care locuiesc in Bucuresti si sunt fanele paginii AiGrijaDeTine. Tot ce trebuie sa faceti este sa comentati la aceasta postare si sa imi spuneti ce miros are balsamul de rufe preferat , eu voi alege aleatoriu persoanele si ne vom intalni personal pentru a va inmana mostrele #BuzzSilan, pentru a buzzerii impreuna!

Nota: Predarea mostrelor se face intr-o zi stabilita de comun acord la statia de metrou Titan/ N. Grigorescu.

Daca doriti sa participati si voi la campania Silan va invit pe site-ul BuzzStore 🙂

Pupici si aveti grija de voi 😉

 

 

6 gânduri despre &8222;Review: Campania #BuzzSilan&8221;

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

