Review: Crema de noapte Alverde cu extract de musetel si hamamelis

Nu sunt genul care ncearca produse noi de fiecare data cand se termina cele vechi, insa aceasta crema mi-a facut cu ochiul in timp ce eram in magazinul Dm. Acum ceva timp am vazut un documentar despre produsele Alverde si chiar am ramas impresionata de modul in care erau pregatite creme, de grija acordata si de ingredientele folosite, majoritatea din culturi proprii, organice. 

Nu am pielea sensibila, insa mereu am ales cremele delicate cu tenul chiar daca nu e cazul.

In compozitia cremei gasim:

Frunze de hamamelis, omega 3-6-9 (din plante), acizi grasi, vitamina E, musetel, ulei de mango si unt de sheasi alte ingrediente delicioase. Tin sa specific ca este o crema Vegan, care nu testeaza produsele pe animale si nu utilizeaza produse de natura animala in compozitia produselor (exemplu: omega 3-6-9, doar din plante).

Nu contine:

Parfum, coloranti sau conservanti sintetici. Parfumul cremei in cazul de fata este dat cu ajutorul uleiurilor esentiale.

Cum o folosesc eu:

Dupa ce imi demachiez tenul bine, aplic putina crema intre palme (un bob de mazare, nu mai mult) si o incalzesc bine, iar apoi o aplic pe ten. Cantitatea imi estesuficienta pentru ten, gat si decolteu. Intra foarte repede in piele, nu lasa tenul gras si nu ramai cu senzatia de ten incarcat.

Din punctul meu de vedere este o crema buna, iar pretul este bun pentru cate ingrediente de calitate are in compozitie .:)

Ce creme din gama Alverde stiti? Sau ce utilizati in mod frecvent si va place? Chiar sunt curioasa sa mai testez si alte produse din gama lor :D. 

 

Pret crema: 12 lei (Drogheria Dm)

Locatie: Auchan Titan

Cantitate: 50 ml

 

 

 

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

