Review: Carbune vegetal Maxi Life capsule, 250 mg

Exista atatea remedii naturale pe care le putem folosi in diverse afectiuni, incat nu inteleg cum oamenii inca apeleaza la medicamente :).

Un remediu natural este carbunele vegetal, despre care am aflat de la 17 ani in urma unor probleme minore la colon. De atunci imi place sa il am aproape, rau nu face, doar bine.

IMG_7149

Carbunele s-a facut cunoscut in ultimul timp pentru efectele lui impotriva balonarii sau arsurii stomacale.

Insa nu sunt singurele probleme pe care le trateaza, acesta avand o buna capacitate de absorbtie si neutralizare a substantelor toxice, este de mare ajutor in cazul intoxicatiilor cu medicamente sau cu substante chimice, precum si in cazuri de otraviri (cu ciuperci etc.) .

Poate fi un bun tratament pentru albirea dintilor, desi pare greu de crezut, dupa o cura de 3 saptamani (timp in care ne spalam de 2 ori pe zi cu pulbere de carbune) acesta albeste dintii si ii face mai sanatosi.

Ajuta si la detoxifierea organismului, iar cand vine primavara este unul din cele mai bune remedii de a scapa de toxinele din corp acumulate pe timpul iernii.

Poate fi folosit si in cazuri mult mai grave, stari depresive, colesterol,ulcer, gastrita, crize de astm, alcoolism sau cancer.

CUM IL FOLOSESC:

Eu il folosesc cel mai des dupa o masa copioasa pentru a evita eventualele dureri, pentru ca atunci cand mananc, nu ma joc :)). Pentru albirea dintilor nu am apucat sa il incerc (am terminat cutia), dar urmeaza sa-l testez , promit!

UPDATE 25.02.2017: Ei bine, daca atunci cand am scris acest articol nu incercasem carbunele vegetal pentru albirea dintilor, astazi va pot spune ca l-am testat in fel si fel de moduri. Astfel: Pentru albirea dintilor, DA, functioneaza dar nu va ganditi ca diferenta este foarte vizibila de la prima utilizare, necesita timp. L-am mai utilizat in masti, iar o masca cunoscuta este Black Mask, pe care o puteti incerca acasa dupa acesta reteta.

Ma impac foarte bine cu el si o sa-l recumpar mult timp de acum incolo.

PRET: 8 lei

CANTITATE: 30capsule

LOCATIE: Magazinele naturiste fizice sau online.

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

