Review: Ulei de ricin Mayam, 100 ml

Uleiul de ricin poate fi considerat uleiul vedeta cand vine vorba de hidratarea si repararea parului. Acest ulei este asociat cu frumusetea inca din timpurile Egiptului Antic, deoarece contine acizi grasi si o varietate de minerale esentiale pentru cresterea parului frumos si des.

IMG_6687.JPG

De cand ma stiu am probleme cu parul (cand este prea uscat, cand cade prea mult). Am testat multe uleiuri, de la sticlute mici la sticlute mari, de la firme cunoscute la no-name-uri, dar preferatul meu ramane cel de Mayam, mi se pare ca are o vascozitate mai ridicata (nu este lipicios) fata de alte uleiuri de ricin, ceea ce ma face sa cred ca este cu adevarat presat la rece si astfel imi ofera toate beneficiile.

In ultimul an l-am folosit des in mastile pentru par, fie ca il tineam pe par 20 minute sau o seara intreaga, si-a facut datoria foarte bine. Nu l-am folosit niciodata ca atare, mereu l-am combinat cu alte uleiuri, fie cel de canepa sau cel de cocos (am impresia ca hidrateaza mai bine pe lungime impreuna cu alt ulei), iar pentru o hidratare mai intensa puteti incalzi uleiurile pe baie de abur, iar apoi sa masati bine scalpul cu ele (stimuleaza cresterea parului). Imi tund parul destul de des (3 cm la 2 luni), nu se observa niciodata si imi place sa cred ca este datorita uleiului de ricin (creste la loc in mai putin de o luna).

Dupa ce imi curat unghiile de lac, am grija sa iau doua picaturi din uleiul de ricin si sa imi masez unghiile cu el inainte de a aplica un nou strat de lac. Am probleme cu unghiile de cand ma stiu, nu am reusit sa le am lungi niciodata, dar cu acest tratament am reusit sa le fac sa arate normal (nu se mai rup si am reusit sa previn descuamarea lor), este absorbit destul de rapid in unghii, iar dupa o luna de tratament unghiile vor fi destul de puternice, GARANTAT!

Mai am foarte putin in sticluta, asa ca o sa incep sa-l folosesc pe gene si sprancene. L-am mai incercat acum cativa ani pe gene si mi-a placut, doar ca lenea a fost cucoana mare,  iar dupa 2 saptamani am renuntat.

Acum vreau sa-l folosesc in acele zone pana il termin, sa vedem ce iese :D.

Ce rezultate obtineti cu uleiul de ricin? De unde cumparati uleiurile de ricin si cum vi se par?

PRET: 12 LEI

CANTITATE: 100 ML

LOCATIE: Magazinul online Mayam sau plafar

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

