Review: Ulei din seminte de struguri Mayam, 100 ml

Ulei din seminte de struguri? Stau si ma gandesc cate seminte sunt necesare pentru o sticla de 100 ml si ma pierd in detalii, mai bine vorbim despre beneficiile acestui ulei si incercam sa-l pretuim mai mult 😀 !

BENEFICII:

  • potrivit pentru orice tip de ten (in special tenul mixt/gras);
  • antioxidant;
  • ajuta la hidratarea scalpului;
  • contribuie la mentinerea elasticitatii pielii, o hraneste si o regenereaza;
  • hidrateaza parul uscat;

Nu are miros, nu este vascos (exemplu: uleiul de ricin) este un ulei destul de lichid, clar si de culoare galben-verzuie (pentru ca nu-i asa, aceasta este culoarea samburilor).

L-am folosit seara pe ten, dar am renuntat repede pentru ca aveam impresia ca nu intra repede in piele, iar tenul imi ramane prea gras (dar probabil puneam eu prea mult), iar apoi l-am folosit doar in zona ochilor si in mastile pentru par, in combinatie cu uleiul de cocos si cel de caise (fac echipa buna si mi-au salvat parul, in special varfurile).

Din punctul meu de vedere acest ulei este mai bun pentru ten, datorita antioxidantilor si proprietatilor astringente pe care le contine, lupta eficient impotriva radicalilor liberi, care pot cauza aparitia ridurilor, ajuta la eliberarea/micsorarea porilor si vindecarea acneei. Nu stiu de ce am ales sa il folosesc asa intens pentru par(probabil pentru ca era foarte uscat la varfuri) si parca acum imi pare rau, dar cu siguranta voi mai avea ocazia sa-l aplic mai des pe ten.

PRET: 7,40 LEI

CANTITATE: 100 ml

LOCATIE: Magazinul online Elemental.eu sau magazinele naturiste

De unde cumparati uleiurile naturale si ce parere aveti despre uleiul de struguri?

2 gânduri despre &8222;Review: Ulei din seminte de struguri Mayam, 100 ml&8221;

  1. Pingback: Crema homemade | Ai grija de Tine
  2. Pingback: Review: Ulei de broccoli (Mayam) | Ai grija de Tine

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

