Review: Exfoliant cu fructe de padure Herbalife

Astazi ne bucuram de bobocelul de trandafir inflorit si de „Exfoliantul cu efect instant pe baza de fructe de padure, Herbalife”. Am testat produsele cosmetice Herbalife acum 4 ani, in urma unor seminarii la centrul lor din Bucuresti. Aveam la dispozitie demachiant, exfoliant si crema, trebuiau folosite pe jumatate de fata pentru a simti diferenta intre partea de fata unde am folosit produsele si partea unde nu am folosit nimic. Mi-au placut dar nu am avut intentia niciodata sa le cumpar.

11986358_1011169482269153_3972698040604104579_n

Imi place ca are in compozitie un complex de vitamine: Vitamina B3, Vitaminele C si E cu proprietati antioxidante, Aloe Vera, ingredient de curatare pe baza de derivate din nuca de cocos, particule exfoliante, seminte de afine.

In urma cu cateva luni am primit de la BiancaPoptean.ro acest exfoliant cu fructe de padure, de care m-am indragostit instant.  Acum ca l-am terminat pot spune ca a fost cel mai bun exfoliant pentru ten folosit in ultima vreme, mirosul fresh de fructe m-a dat pe spate (desi in mod normal ma plictisesc repede de produsele cu miros, acesta nu face parte din acea categorie).

Produsul este prezentat sub forma de gel usor transparent cu particule fine din semintele fructelor de padure, este necesara o cantitate foarte mica de produs (produsul mi-a ajuns 6 luni), iar prin masajul necesar procesului de exfoliere se formeaza o spuma fina cu o consintenta densa. Il foloseam de 3 ori pe saptamana, iar dupa ce ma demachiam cu uleiul meu de cocos ma ajuta sa scap de pelicula uleioasa si curata in profunzime tenul. In concluzie isi facea treaba si ca exfoliant sau cleanser.
Imi placea efectul de dupa si mirosul lui fresh, iar pentru faptul ca m-a ajutat cu punctele rosii de pe fata primeste un MAREEE +

Ce parere aveti despre produsele Herbalife? Ce produs doriti sa incercati din gama lor sau ce produs v-a placut?

PRET: 70 lei

CANTITATE: 120 ml

LOCATIE: Se poate comanda de la reprezentantii Herbalife/ nu stiu daca se gaseste la plafar.

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

