REVIEW: Apa tonica demachianta Apimond

Ultimul produs incercat din lista produselor Apimond, a fost apa tonica demachianta. Initial am dorit o apa tonica, dar cand am vazut ca este util si in procesul demachierii, am zis ca este mai mult decat m-as fi asteptat sa faca acest produs.

IMG_5266.JPG

DESCRIERE: Apa tonica demachianta beneficiaza de toate proprietatile florilor de portocal, oferind calmare, catifelare, relaxare si tonifiere. Este ideala si pentru persoanele cu tenul sensibil sau iritat datorita proprietatilor sale calmante si emoliente.

BENEFICII:

  • indeparteaza machiajul rezistent la apa
  • curata praful si impuritatile de la suprafata
  • tonifica si hidrateaza tenul
  •  intarzie formarea ridurilor
  • previne pierderea elasticitatii pielii
  • reface pielea uscata
  • ofera tenului un aspect proaspat si stralucitor

O sa incep prin a spune ca este foarte lichid, nu face spuma, iar faptul ca este spray ajuta la dozarea cantitatii dorite.

Prima data cand l-am folosit a avut efect termic pentru fata, nu stiu daca este de bine sau de rau, dar a trecut repede. Mirosul este unul discret/proaspat, ma asteptam sa fie mai puternic, dar ma impac cu el si asa. Eu il folosesc imediat dupa ce ma demachiez cu uleiul de cocos, pentru a indeparta pelicula uleioasa, dar si ultimele urme de fard/fond de ten (in caz ca mai sunt). Aplic apa de portocal pe un disc demachianta si masez circular fata, gatul si decolteul. De multe ori nu mai clatesc tenul si aplic direct crema hidratanta.

INGREDIENTE: Citrus Aurantium  Amara (Bitter Orange) Flower Water*, Glycerin*, Decyl Glucoside, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice Powder*, Chamomilla Recutita (Chamomile) Flower Extract*, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol

Am vrut sa specific ingredientele tocmai pentru a va spune ca Benzyl Alcohol-ul nu are potential mare ca si iritant pentru ten, este acceptat de instituțiile de certificare bio fiind de natura organica, obtinut din anumite fructe.

Eu as fi preferat sa nu existe niciun fel de alcool in acest produs, insa am vazut cand a ajuns acasa. De cele mai multe ori renunt sa cumpar un produs daca are printre ingrediente: Alcool, Parfum sau ingrediente care se termina cu „paraben”. Nu stiu cum mi-a scapat, dar data viitoare promit sa fiu mai atenta :)).

PRET: 24 LEI

CANTITATE: 100 ml

LOCATIE: Magazinul online Apimond sau plafar/magazine naturiste

Ce demachiante bune folositi si ce parere aveti de alcool-ul gasit in unele produse pentru ten?

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

