Review: Unt de Shea Mayam, 100 g

„L-am folosit cu incredere toata vara in zona ochilor, pentru masarea unghiilor si pentru varfurile despicate. Este organic astfel ca poate fi folosit cu incredere pe pielea bebelusilor, in mastile pentru parul uscat si in diverse creme pentru ten.

Imi place ca intra repede in piele, nu lasa pelicula grasa si presimt ca o sa devina produsul preferat in aceasta iarna.” 

12063483_1023831024336332_5892021722990768375_n

Asta spuneam acum cateva luni si sa stiti ca am avut dreptate, a devenit produsul preferat in aceasta iarna. De ce?

In primul rand imi place ca nu imi lasa pe maini pelicula aceea grasa si enervanta, intra repede in piele, iar efectul este ca si cand m-as fi dat cu o crema matifianta dar totusi foarte hidratanta. Inainte sa fac baie imi curat unghiile de oja, la baie le spal bine pentru a indeparta acetona si toate impuritatile, iar cand vin de la baie masez fiecare unghie cu untul de shea. Din vara il folosesc pentru unghii, pot spune ca nu s-au mai rupt si arata in sfarsit normal.

DESCRIERE:
Untul de Shea hrănește pielea cu vitaminele A, E și F. Vitaminele A și F contribuie la menținerea sănătății pielii, ajutând-o să rămână fină și sănătoasă. Aceste vitamine fac minuni pentru persoanele a căror piele a fost afectată de expunerile repetate la soare, reușind să estompeze petele astfel apărute. De asemenea, untul de Shea este foarte benefic pentru ten, acționând asupra ridurilor și liniilor pregnante care apar, de regulă, pe frunte sau în zona gurii. Datorită proprietăților antiinflamatorii, untul de Shea s-a dovedit a fi un remediu benefic și în cazul pacienților care suferă de reumatism.

Nota: Mare atentie de unde cumparati aceste unturi/ uleiuri. Prima data cand am cumparat un borcanel de unt de shea a fost acum 3 ani. L-am gasit intr-un plafar, iar pretul lui era in jur de 10 lei, firma se numea SUNLIT. Pot spune ca nu mi-a lasat o parere foarte buna si am avut impresit ca toate unturile de shea sunt la fel, pana am descoperit untul de la Mayam si mi-am dat seama ca problema era la untul de la SunLit (era unul RAFINAT pana in „maduva oaselor”).

Un unt de shea de calitate are culoarea untului nu este alb, are miros, pe cand cel rafinat nu are nimic! Nici macar proprietati benefice pentru piele !


PRET: 8,30 lei

CANTITATE:100 gr

LOCATIE: Magazinul online Elemental.eu sau magazine naturiste.

Cum va place sa utilizati untul de shea? De la ce firma achizitionati untul de shea?

Un gând despre &8222;Review: Unt de Shea Mayam, 100 g&8221;

  1. Eu am castigat anul trecut un borcănel de unt de shea de la Livia natural de 50 grame. A fost pentru prima data cand l-am încercat si am fost foarte mulțumită de rezultat… Deoarece aveam probleme foarte mari cu pielea dupa picioare mereu era uscata si am încercat multe produse si uleiuri fără vreun rezultat minune… Acum pot sa zic ca am scăpat de aceasta problema si as recomanda untul de shea cu incredere

    Apreciază

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

