Review: Masca de par nutritiva Nashi, 150 ml

Imi plac produsele de calitate care intr-adevar sunt folositoare, iar prietena mea stie mereu ce sa-mi ofere cadou.
Am primit masca de par nutritiva Nashi(Argan) la inceputul lunii noiembrie, iar relatia noastra este una de iubire maxima <3.Imi place: Parul se simte foarte hidratat, nu il lasa gras si nu il incarca( chiar daca este folosita la radacini), iar dupa o luna de folosire rezultatele chiar se vad. Este un produs FOARTE concentrat, este necesara o cantitate mica si poate fi folosit doar o singura data pe saptamana pentru rezultate extraordinare.

IMG_6224

Parul meu are tendinta de a se ingrasa foarte repede,din aceasta cauza nu imi pot permite sa ma spal o singura data pe saptamana, tocmai de aceea am gasi o solutie de mijloc. O singura data pe saptamana folosesc masca asa cum este ea, iar in timpul saptamanii de cate ori este nevoie sa imi spal parul, folosesc un balsam normal amestecat cu produsul Nashi (20 ml din produs sunt suficienti pentru o sticla de balsam de 200 ml).

Dupa ce il termin as vrea sa mai incerc si alte produse din gama lor, ce imi recomandati? 😀

PRET:83 lei

CANTITATE: 150 ml

LOCATIE: Magazinul online HairCare sau in saloanele de infrumusetare partenere

14 gânduri despre &8222;Review: Masca de par nutritiva Nashi, 150 ml&8221;

  1. Pentru a prepara o masca cu otet trebuie sa ai la indemana o ceasca cu otet si doua cesti de apa calduta. Daca vrei ca tratamentul sa aiba un miros placut poti adauga si o picatura de ulei esential. Aplica mixtura pe par, lasa-o sa actioneze cateva minute apoi clateste bine cu apa. Poti face acest tratament o data pe saptamana. In loc de otet, poti folosi si lamaie.
    share articol; https://www.facebook.com/claudia.bercea.52/posts/428951450637621?pnref=story

    Apreciază

  2. am si eu la fel o problema cu ingrosarea parului trebuie sa ma spal de 3 ori pe saptamana daca nu se ingrasa foarte repede inca nuam incercat produse pentru par de la Farmec,dar chear as vrea sa incerc mai facut fff curioasa

    Apreciază

    • La mine chiar a dat rezultat. Și eu mă spălam la fiecare 2 zile pe cap din cauza faptului ca se îngroșa foarte repede, dar de când am masca de la Farmec cu ulei de argan mă spăl la o săptămână și totuși părul nu se mai îngroașă atât de repede, este în continuare extrem de mătăsos și chiar nu mai cade atât de mult. Masca de păr costa 20 de lei, șamponul cu ulei de argan este 15 lei. Eu astea le folosesc.

      Apreciat de 1 persoană

  3. Eu folosesc de o luna jumate samponul, balsamul si tratamentul leave-in din aceeasi gama si sunt asa de bune, incat nu vreau sa mai folosesc altceva vreodata. Au facut minuni cu parul meu deteriorat de prea multe vopsiri.

    Apreciază

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

