Review: Ser pentru regenerarea parului Apimond, 100 ml

Cum as fi putut rata produsele Apimond ?

Primul produs testat dupa ce mi-a ajuns coletul este „Serul Bio Pentru Regenerarea Parului”, 100 ml. Promite sa stimuleze microcirculatia de la nivelul scalpului si sa hraneasca firul de par, ajutand la regenerarea acestuia.

CONTINE: Vitaminele complexului B, actioneaza in sinergie avand rol important in metabolismul celular(B1, B12), in mentinerea sanatatii pielii, (B5); favorizeaza absorbtia mineralelor necesare parului(B6). Vitamina A creste rezistenta scalpului la infectii, iar vitamina F sustine sanatatea parului.Vitaminele E si C sunt puternic antioxidante protejand parul si scalpul  de efectele nocive ale radicalilor liberi.Principiile active naturale potenteaza  efectul vitaminelor prin stimularea circulatiei sangelui la nivelul scalpului  si revitalizarea foliculilor pilosi(brusture, mesteacan, capsicina), hranirea  intensiva a parului(laptisor de matca), aport de minerale (urzica), calmeaza iritatia scalpului si contribuie la refacerea integritatii acestuia (salvie, rozmarin, aloe vera)

12313516_1055049461214488_6405164993178866463_n

Ce imi place :
-imediat cum ma dau cu el, simt o caldura pe scalp care ma relaxeaza si probabil ajuta si la stimularea firului de par (ramane de vazut dupa 2 luni daca observ rezultate bune)
– contine doar ingrediente naturale certificate BIO
– este produs in Romania, iar pentru asta a meritat o sansa in plus din partea mea (sustin din toata inima produsele romanesti)
– este sub forma de spray, ceea ce il face usor de aplicat.

Nota: Fiind spray se imprastie in aer particule din ser si provoaca crize de stranut si tuse (ca atunci cand mirosi piper dar acesta este mult mai puternic).  Eu m-am invatat minte si imi tin respiratia :))

Pe site mai exista o varianta care contine si extract de placenta insa pe mine in momentul cand am dat comanda m-a tentat serul prezentat pentru ca avea in compozitie mai multe plante.
Mi-a lasat o parere buna, il mai testez doua luni si revin cu un update 🙂.

Ce seruri de par au dat rezultate in cazul vostru?

PRET: 29 lei
CANTITATE: 100ml
LOCATIE: Magazinul online Apimond sau magazin fizic Plafar


 

 

2 gânduri despre &8222;Review: Ser pentru regenerarea parului Apimond, 100 ml&8221;

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

