Review: Cafea instant din cereale si cicoare Solaris, 100 gr

Bunaaaa ziua dragilorrr, astazi sunt in formamaxima asa ca va voi impartasi ingredientul special descoperit acum cateva zile.Cafeluta de cicoare!!!! Pe langa beneficiile oferite este si un bun inlocuitor de cafea.

IMG_6239

Se pare că cicoarea este folosită din vechime pentru tratarea diverselor afecţiuni, în special cele legate de digestie şi constipaţie. În plus, există anumite cercetări recente care relevă faptul că această cafea ar fi indicată persoanelor diabetice, deoarece conţine insulină.

Iată ce alte beneficii aduce cafeaua de cicoare:
– calmează durerile abdominale;
– te scapă de constipaţie, stimulând digestia;
– nu vei avea probleme cu somnul, deoarece nu conţine cofeină;
– protejează ficatul şi fierea;
– combate oboseala şi ajută la concentrare;
– ajută la detoxifierea organismului;
– este recomandată persoanelor care doresc să slăbească.

În plus, trebuie să ştii că cicoarea are numeroase vitamine (A, B, C, E şi K) şi minerale (fier, fosfor, calciu, potasiu, magneziu), aducând un aport însemnat de nutrienţi organismului.

Mie imi place sa o beau dimineata cu lapte, pun 2 lingurite de cafea in cana peste care torn 250 ml lapte, iar doza de vitamine pentru ziua respectiva este pe jumatate luata.

Pe piata exista o gama variata ,asa ca aveti de unde alege. ❤ Ce cafea preferati?

PRET: 10 lei
CANTITATE:100 gr
LOCATIE: Plafar, Drogherii, DM, Auchan

  • Va las si un link in caz ca doriti sa cititi mai multe despre beneficiile cafelutei de cicoare: Beneficii

 

4 gânduri despre &8222;Review: Cafea instant din cereale si cicoare Solaris, 100 gr&8221;

  1. Buna
    Eu de felul meu nu prea mă omor cu cafeaua.Doar din când în când mai beau câte un ness și asta doar cand mă simț foarte obosită. Dar în legătură cu postarea ta chiar m-ai făcut curioasă și am trecut deja pe lista de cumpărături pentru dată viitoare când ieșim afară.Mă incanta faptul ca nu conține cofeină.

    Apreciază

    • Da, sa stiti ca nici eu nu beau cafea (doar foarte rar cu multttt lapte). Am luat aceasta cafeluta de cicoare mai mult din impuls, iar acasa mi-am dat seama ca am facut alegerea cea mai buna. Merge foarte bine cu lapte, cu apa gustul este cam sec. Astept parerea dumnevoastra dupa ce o testati. O zi minuntata! ❤

      Apreciază

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

