Reteta homemade: Masca vitaminizanta pentru par cu vitamina C

Cam asta se intampla in bucataria mea atunci cand am liber a doua zi si stiu ca pot dormi cu masca mea „personalizata”.

Ingrediente:

4 Linguri ulei de ricin;

1 Lingurita unt de shea;

2 Linguri gel din Seminte de in;

1 Lingurita pulbere de vitamina C sau fiola;

1 Lingura miere;

Intr-un castronel de sticla sau portelan amestecam pe rand ingredientele, prima data punem uleiul de ricin, untul de shea si mierea, amestecam bine de tot urmand sa adaugam
si pulberea de vitamina c ( eu am pus vitamina c efervescenta) amestecam si iar amestecam iar la final punem gelul de in ( obtinut din seminte de in uscate lasate in apa cateva ore). La final vom obtine o masca cu o consistenta pufoasa ( cum sunt albusurile de ou batute cu zahar). Se aplica pe parul proaspat spalat si se lasa sa actioneze toata noaptea. A doua zi spalam parul bine si GATAA! 🙂

Hidratare si hranire intensa pentru parul meu, zic! Voi ce masti folositi pentru par? Va astept cu idei, ce mi se pare interesant testez iar apoi scriu cum mi s-a parut, daca este reusita reteta facem si un scurt video ❤

Video filmat pentru aceasta reteta: Masca vitaminizanta pentru par .

6 gânduri despre &8222;Reteta homemade: Masca vitaminizanta pentru par cu vitamina C&8221;

Daca ti-a placut articolul lasa-mi o incurajare <3

